sobota 26. listopadu 2011

PHOTOSHOOTING - CLAIRE..

So,I slept Clairs home.It was fun.And I persuaded Claire to take a picture of her.And she is soo beautiful!.I persuade her to register to model agency(Because nothing lasts forever..).But she doesn't want!.I hope she'll agree me.:D.She has really talent!.Does she?.

Tak,včera jsem spala u Claire..Byla to fakt bžunda,jak už to tak u dámských jízd bývá.A já Claire přemluvila k tomu,abych ji mohla vyfotit.Po nějaké době přemlouvání sem jí začala štvát,tak teda souhlasila.A ona je fakt krásná!.Pořád ji přemlouvám,aby se zaregistrovala do nějaké modelingové agentury dokud má tuhle postavu (protože přiznejme si to.Nic netrvá věčně.)Ale nějak nechce..Doufám že mi to nakonec odsouhlasí!.Myslím,že má opravdu talent nebo ne?.







I'm so proud of me..and her..Btw;^This is my favourite.^

Jsem na sebe fakt celkem pyšná..Mimochodem.Tahle je moje nejoblíbenější..a možná,že těch fotek bude mnohem víc.;)



3 komentáře:

  1. hi there,check out my latest outfit post http://mwanwan.blogspot.com/2011/11/chanel-boy-bag.html

    OdpovědětVymazat
  2. ta fotka s tím popcornem je skvělá! ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky!.Měla skvělýho fotografa..:^)

    OdpovědětVymazat