pátek 4. listopadu 2011

OLD-NEW DRESS..

Hello!.How you enjoy Friday?.Me not,because I'm I'll..But,because I'm bored,I must devise some fun.So I thought what I can do,and I remember my mum takes me her old dresses..and they have so old cut.And I sad to me..I can upgrade them..:).So I took scissors and start cut.And here is my work.So I hope you like it..I don't know if they're suitable to go out or somewhere..only 4fun.

Ahoj!..Jak si užíváte pátek?.No.já moc ne..jsem nemocná,asi angína nebo co..:/.Ale,protože být nemocná je fakt nuda,tak jsem si musela najít nějakou zábavu.:).A tak jsem přemýšlela,co bych mohla dělat a potom mi došlo,že mi mamka dala její staré šaty a ty měly velmi starý střih..tak jsem si řekla,že bych je mohla něčím obnovit..A tak jsem vzala nůžky a začala stříhat.A tady je moje práce..Doufám že se vám alespoň trochu zamlouvá.Já si nemyslím,že se hodí na různé akce a nebo někam jinam.Prostě jen pro zábavu..

Before:


Předtím:


After:


Potom:


So I forgot note:..I change only back..;)

Jo a zapoměla jsem říct,že jsem změnila jen záda..;)


So,enjoy the weekend!

Tak si užijte víkend!..

5 komentářů:

  1. Dravá leopardice jo? Jsou víc sexy než předtím, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. It looks perfect, you could definitely wear it somewhere, like on a night out :)
    Have a spectacular day,

    xoxo
    http://marinnelle.blogspot.com

    p.s. In case if you fancy following each other, let me know.

    OdpovědětVymazat