pátek 18. listopadu 2011

PRAGUE DAY AND NEW IN..

Today,we have director's leave.And after our yeasterday's girl's evening,overeating of marshmallows and quarell with my ex-friend..:D.So,today we went with my mum to the Prague.At first.we went to the Ikea..So,in Ikea are Christmas..haha!.So I found soo nice lamp..and I hope I'll found her under the Christmas tree.:).So..after..we went trought various shops..Ant at third,we went to the shop centre "Metropole Zličín".I looked for some fall jacket and I found it!.I was in all kind of shop and I found the best in the H&M!.And here is..

Dnes jsme měli ředitelské volno.A po naší včerejší dámské jízdě s Claire,přejedením marshmallownů a hádce s mojí ex-kamarádkou.:D.Tak,jsme dnes jeli s Claire s mojí mamkou do Prahy.Za prvé jsme byly v Ikee,kterou jsme prošly úplně celou..V Ikee jsem našla boží lampičku..tak snad ji najdu pod Vánočním stromkem.:).AA potom jsme prošly pár obchodů vedle Tesca jak to třeba: Takko fashion,Charles Vögelle,F&F atd..Potom jsme jely do nedaleké Metropole Zličín,kde jsem hledala nějakou podzimní bundu..Prohledala jsem snad všechny druhy obchodů a nejlepší jsem našla v H&M!..A tady je..:)


Is unrivaled!..

Je bezkonkurenční!!..



You have to admit,that it my previous coat pocketed.:).(This grey coat is from last fall..Time,when I'm put not emphassis on fashion..:) ).

Musíte uznat,že tahle bunda strčila do kapsy kabát,který jsem měla minulý podzim..(Šedý kabát je z minulého roku,doby,kdy jsem moc nekladla ohled na módu...:) ).




And I find in the New Yorker these cutie ear muffs..:)..Enjoy weekend!

A našla jsem v New Yorkeru tyhle roztomilé klapky na uši.:)..Užijte si víkend!.

2 komentáře:

  1. Jéj, to jsi tam byla hned den po tom co zuzka, si mi to měla říct, já bych si tam za tebou dojela.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    jeeej, tie sluchatka na usi vyzeraju super! :) aj ja premyslam nad tym, ze si nejake zaobstaram:)

    OdpovědětVymazat