úterý 1. listopadu 2011

APPLE BOTTOM NECKLACE..

It's mine!..Today I brought my package from post..I reserve beauty necklace from "Fashion days".I'm so excited!..Chain is from the company "Apple bottoms by Nelly".Chain is gilded.With postage I payed 319Kč.Love it!.I can't wait to try them.Today I was not in the school,because I have soar throat and headache.But I think tomorrow it can be OK.And because I'm bored right now,so I just invent new outfits with chain.

Je můj!..Konečně mi přišel nový řetízek,který jsem si objednala..Mimochodem,objednala jsem si ho už v srpnu ale byla v tom nějaká komplikace..Docela mě to naštvalo,ale to čekání stálo za to!.Řetízek je z "Fashion days" a jsem z něj nadšená.!Je od "Apple bottom by Nelly".Řetízek je pozlacený.S poštovným jsem platila 319Kč.Je dokonalý!Už se nemůžu dočkat až ho zkusím.Dnes jsem nebyla ve škole..trochu mě bolí v krku a bolí mě hlava.Ale snad to bude zítra v pořádku.A protože se nudím,tak už vymýšlím nové outfity s řetízkem..;)





Want to try them..;)

Už ho chci zkusit..;)

3 komentáře:

  1. Řetízek je nádherný, taky takové podobné ráda nosim.
    Máš pěkný celý blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo,to je super,že si založila blog.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat