pátek 2. prosince 2011

YOUR WISHLISTS..

Hello!.Today I though for Christmas..And I think,I should 'll write my wishlist for Santa..Have you got done them?. ?.In my country for Ježíšek..I know that I WANT book by Lauren Conrad,STYLE.I heard a lot of positive feedback.:).I'll hope,that I 'll find it under the Christmas tree.Did you heard about this book?.So,This evening I though that I could do either Christmas giveaway or post "Ask me anything".What would you like more?.So here are some evening pictures.:).Let me know about giveaway or Asks..:)

Ahoj!.Dneska jsem myslela na Vánoce a víte vy co?.Já nemám ještě ANI JEDEN vánoční dárek!.Budu muset zajet s Claire nakupovat.:D.Říkala jsem si taky,že bych si měla napsat dopis Ješíškovi.:).A co vy?.máte už taky hotový seznam přání?.Vím,že položka,která tam rozhodně bude,je kniha od Lauren Conrad,STYLE book a doufám,že tuhle položku najdu pod stromečkem.Už jste o té knize slyšeli? Dnes večer jsem přemýšlela o tom,že bych mohla udělat nějakou Předvánoční giveaway..nebo až na Vánoce?.A druhá možnost je,že bych mohla udělat článek "Ask me anything".Co by jste chtěli radši?o.O.Tady jsou nějaké večerní fotky.:).Dejte mi vědět,jestli giveway nebo Asks.:)




???
So choose..giveaway or "Ask me anything".:o)
Enjoy the weekend!

Tak si vyberte..giveaway nebo "Ask me anything".:')
Užívejte víkendu!.





1 komentář:

  1. the wish sparkle is a very good idea is bringing the spirit of Christmas with a little touch of magic

    OdpovědětVymazat