čtvrtek 10. listopadu 2011

BACK IN CIVILIZATION..

Today I was back in civilization..I was in Pilsen in my theatrical lesson.In the theatre Alfa.I was wear like black woman..I had black leggins,black top and I wear revived of red shirt and my apple bottom necklace.But everithing I brought,are marshmallows!..I love them..they are soo sweet..:)..They are my favourite candy.So,I think I will spend the evening watching The Big Bang Theory and How I Met Your Mother..:).

Dnes jsem byla zpátky v civilizaci..konečně po tom,co jsem byla nemocná.Byla jsem v Plzni na dramat'áku.V divadle Alfa.Byla jsem oblečená,jako "black woman",měla jsem na sobě černý top,černé legíny a celý outfit jsem oživila červenou košilí a mým jablkovým řetízkem.A všechno,co jsem si přinesla,jsou marshmallowny!.Miluju je!..jsou skvěle sladké!.Snad moje nejoblíbenější sladkost!No a myslím,že večer strávím tím,že budu koukat na The Big Bang Theory a HIMYM.:)






Oh..I forgot..And here is a home made french manicure..!

Jo, a ještě jsem zapomněla!..Domácí francouzká manikúra..trochu oživená!..:)

So,enjoy the evening!..

Tak si užijte večer!..

2 komentáře: