pondělí 31. října 2011

FALL SHOES..

Today I had first on my foot my new shoes for fall.I 'm extremly satisfied with them!..Yes,they are from Deichmann,but I think they can mix with lot of outfits..I love them..They are only ankle boots,but I think that for fall are just..So,lets' talk about my outfit..I think,today I mixed red color with black and with my brown shoes.I think it's good combination brown and red..;)..Outfit was complete with white warm sweatshirt.So,add to page on Facebook..you can find the adress in the last post..;)

Dnes jsem na sobě poprvé měla své nové boty na podzim.Jsem s nimi naprosto spokojená!..Ano,jsou z Deichmannu,ale myslím,že se dají kombinovat se skvělými kousky oblečení.Miluju je..Jsou to jen kotníkové boty,ale myslím,že na podzim stačí..Tak,o mém outfitu..Dnes jsem zvolila kombinaci červená-černá-hnědá..kombinace hnědé a červené se mi hrozně líbí,protože to vystihuje temnou a tajemnou stránku podzimu a červená to hezky oživí..;) outfit byl celkově doplněný bílou teploučkou mikinou..Tak se přidávejte na stránky na Facebooku..;)..můžete najít adresu v minulém postu..;)


And here are shoes.!.;)

A tady jsou boty!..;)






So,for me rule the fall feeling..And what about you?..

Tak,u mě vládne podzimní nálada.a co u Vás?..

4 komentáře:

  1. cute boots
    nice look

    http://bobbieaustinscloset.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ti sice řikala že jsou hezký ale oni nejsou hezký,oni jsou božský.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Love your outfit! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Very nice outfit, I especially like your shoes! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat