sobota 29. října 2011

HALLOWEEN PUMPKIN..

I know,I know..today is not Halloween,but I live in the Czech Republic and we haven't Halloween here.But I think it's pretty holiday.I love this shining pumpkines,scary things,scary shining houses..In our country we must grow pumpkins ,when we want some pumpkins for Halloween.And my grandma buy for us two pumpkins,so today evening I cut out one of them and here is photo..;)..Maybe you can think that it's maybe juvenille,but I like it..

Já vím,já vím..dness není Halloween,ale jelikož jsme my Češi,tak tady tento svátek nemáme,protože je původem z Ameriky.Ale mně se hrozně líbí..je pěkný.Miluju ty svítící vyřezané dýně tady,strašidelné věcičky,strašidelně svítící domy..Přece všichni dobře víte,že u nás v ČR si musíme většinou dýně vypěstovat sami,když chceme,abychom mohli nějakou vyřezat.A moje babička nám koupila dvě dýně,tak jsme si je dnes vyřezali..prostě jsme s bráchou nemohli odolat..jednu sem si vyřezala a tady jsou fotky..;).možná si můžete myslet,že je to dětinské,ale mě se to líbí..;)






Like it?..




So,happy Halloween..!.right now..:)..enjoy the fall..


Tak št'astný Halloween..právě ted'..;)..užijte si podzim..:)

2 komentáře:

  1. Pěknná dýně, je orginálnější, než ty dýničky s očičkama ve tvaru trojúhelníčků a pusou půlměsíčku :) My letos nevyřezávali, jelikož máme dýně od bábi a ta se vymlouvala, že letos nenarostly. Ale já si pamatuju na doby, kdy jsem měla pokoj plný čarodějnic, dýní a pavučin. Teď se jen dívám na youtube na lidi, kteří jsou mistři ve vytváření halloweenských masek...\
    Užij si podzim!

    OdpovědětVymazat
  2. love your blog, what a great post :) you are so pretty!

    im going to start following you!
    xx
    follow back?
    vt-chance.blogspot.com

    OdpovědětVymazat