neděle 30. října 2011

NEW START!..

Now I'm sitting on the sofa in my bedroom,in the hand cup of tea,in my sweatshirt and under a blanket and in the fireplace in the living room fire burns.Today I was bored (besides 1 and half hour ,when I went with my dog out..).And I think it 'll want a new style..and I improve my blog!..it have new style!..I'm so excited!!..And you can note that I add new section-SHOP!..I'm so sorry and I must fail foreign readers,because I can send things only to towns in the Czech Republic..;).(Only when you want pay quite expensive postage..).And next new!..I start page on the Facebook.Oh yeah..add to this page!. http://www.facebook.com/pages/minnies/158964020865797?sk=wall

Právě sedím na mém gauči v pokoji,v ruce mám šálek teplého čaje,jsem v mé mikině,pod dekou a v krbu v obýváku hoří oheň.Dneska jsem se nudila (kromě hodiny a půl,kdy jsem byla se psem venku..).A říkala jsem si že by to chtělo nový styl..a svůj blog jsem vylepšila..Má nový styl..Jsem z toho nadšená!..musíte uznat,že na to,že blogguji od srpna,tak je to celkem pokrok..A asi jste si mohli všimnout,že se tam objevila nová sekce-SHOP!..Moc se omlouvám,ale musím v tomhle zklamat zahraniční čtenáře,protože budu moct poslat věci maximálně do měst po ČR.(Jen kdyby chtěli lidé ze zahraničí platit tak drahé poštovné.).A další novinka!..Založila jsem stránku svého blogu na Facebooku..Tak se přidávejte.! http://www.facebook.com/pages/minnies/158964020865797?sk=wall

Like it?..


I know,I know I look like Eskimo..haha!

Já vím,já vím vypadám jak eskymák!..haha!..



1 komentář:

  1. Hi! I just found your blog! I think it's really cute! Love it! I think you might like my blog too, it's a personal style and fashion blog by me from England! I would love for you to check it out and comment if you like it!

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpovědětVymazat