středa 31. srpna 2011

A WALK IN THE FRESH AIR..

Yesterday,when I went from my best friend,I thought that my journey would be longer.So I went trough,I cleard my head and thinking about a new article.I went trought after my neighborhood.So I took advantage and took a picture,I have some pictures of nature in my neighborhood.

Včera.když jsem šla od mé nejlepší kamarádky,řekla jsem si,že by moje cesta domů mohla být delší.A tak jsem šla,vyčistila si hlavu a přemýšlela o novém článku.Procházela jsem se po mém okolí.Tak jsem toho využila a vyfotila jsem vám pár fotek s přírodou v mém okolí.



Almost sun set..

Už se skoro ztmývalo..


It was wonderful..!

Bylo to překrásné..!


Here were sheeps..Now not..Its near my house..

Tady byly dřív ovce,ted'už ne..Je to nedaleko mého domu..

Do you like it?..Write your views on comments..;)

Líbí se vám to ?..Napište mi vaš názory do komantářů..;)



2 komentáře:

  1. Beautiful photos. Nice blog. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing photos! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog! www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat