středa 17. srpna 2011

TODAY..

Today I'm little ill...I was having headache and sore throat..But I was drinking a hot tea all day long..and now I'm alright..maybe we will go to the cinema to the last part of Harry Potter..I look forward!..I have new nail style..It looks like strawberries..so lovely..Maybe I will later takes a photos..;)

Dneska jsem tak trochu nemocná..Bolela mě hlava a v krku..Ale ted' už jsem celkem v pořádku,jelikož jsem celý den pila čaj...možná s rodiči pojedemedo kina na poslední část Harryho Pottera..Jsem tak nadšená..už to chci konečně vidět..Jo,a taky mám nové nehty..Vypadají jako jahody..Totálně boží..možná později dodám fotky..;)

All day long with television,nail-polish,pocket tissues and tea..How interesting!..:)

Celý den strávený s televizí,laky na nehty,papírovými kapesníčky a čajem..Jak zajímavé!..:)

1 komentář:

  1. I love the nail polishes!! Great colours!! :)


    P.s. U are Welcome to check out my fashion blog!
    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat