čtvrtek 1. září 2011

PILSEN SHOPPING AUGUST..

I was in the pilsen yesterday..It was last day of holidays and I still hadn't the bag to school..I was sad,because I had a 2 years old bag..and I didn't want her.I planned shopping all holidays long,but only now we could..We were in the shopping centre Pilsen Plaza and after in the Tesco extra..Nowhere I couldn't found a bag.And while I looked for my bag,I bought some things extra..And here is photos..

Včera jsem byla v Plzni..Byl to poslední den o prázdninách a já ještě pořád neměla tašku do školy..Byla jsem smutná,protože jsem měla 2 roky starou tašku..a nechtěla jsem jí..Plánovala jsem nákupy celé prázdniny,ale až ted' jsme mohly.Byli jsme v nákupním centru Plzeň Plaza a potom v Tescu extra..Nikde jsem nemohla žádnou tašku najít..A zatímco jsem hledala tašku,tak jsem nějaké věci mimo..A tady jsou fotky..


A top with roses..(Takko fashion)..

Top s růžemi..(Takko fashion)..

A ring with flower..from my cousin for my birthday.(Takko fashion)..

Prsten s růžemi od mojí sestřenice k narozeninám.(Takko fashion)..

I bought a friendship chain for me and Claire..(Six)

Koupila jsem si řetízek přátelství pro mě a Claire..(Six)

And finally..my bag to school..!..Yeah!..I find it!..(Sportissimo)

A konečně..moje taška do školy!..Jo! Našla jsem jí!..(Sportissimo)

2 komentáře:

  1. I love your ring! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat