úterý 30. srpna 2011

HAIRDRESSER'S..

Today I was in a hair salon with my best friend Clarie..And I'm  excited!..After the hairdresser,we went to the café to cappuccino..Mmm cappuccino..:)..And after cappuccino,we went for some things for our girls evening,because I will sleep at the Clair's house with her..We wil do our nails,read magazines,watch TV,dance,sing,eat crisps,popcorn and drink champagne..It will be legendary!!(Yes,it's message of HIMYM)..And the shoes I was wearing,I have 'blisters..And here is a couple of photos with my new hairstyle..and my outfit..

Dnes jsem byla v kadeřnictví s mojí nejlepší kamarádkou Clarie..A jsem nadšená!..Po kadeřníkovi,jsme šli do kavárny na cappuccino..Mmm cappuccino..A po cappuccinu jsme šli pro nějaké věci na náš holčičí večer,protože budu spát u Clarie..Budeme si dělat nehty,číst časopisy,koukat na TV,tancovat,zpívat,jíst brambůrky a popcorn a pít šampaňské..Bude to legendární!!..(Ano,je to hláška z HIMYM)..A z bot,co jsem měla na sobě mám ted' puchýře..A tady je pár fotek s novým účesem..a outfitem..



Do you like my new hairstyle and my outfit?..


Líbí se vám můj nový účes a můj outfit?..


Tell me you opinion in comments..;)


Pište mi své názory do komentářů..;)

2 komentáře:

  1. very sweet :)

    http://fashionbymara.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. You look so cute...cute outfit :)

    cherrysfashionn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat