neděle 14. srpna 2011

MY NEW BLOG..

Hello!I'm Minnie and this is my new and first blog..In my blog I will talking about my every day life,outfits,fashion,boys and more..And now something about me..I'm 14 years old.I'm learning English 5 years,but I'm sorry for minor errors..I'm so happy..I hope,if you will like my blog..And I'm so excited what the future brings..

Ahoj!Já jsem Míša a tohle je můj nový a zároveň první blog..Na mém blogu Vám budu psát o mém každodenním životě,o outfitech,módě,trendech,stylech,klukách a další..A ted' něco o mě..Je mi čtrnáct a učím se anglicky pátým rokem,ale omlouvám se za drobné chyby..Jsem tak št'astná..Doufám,že se Vám můj blog bude líbit..A těším se na to,co nám budoucnost přinese..;)

1 komentář:

  1. Hey!! I'm 14 too, turning 15 in 2 weeks and I also started a new blog, I'm a starter..Well I wish you luck with your blog!! Seems pretty interesting to me :) I hope more people will follow and will enjoy...If you have time, please check out my blog! :) Good luck with your blog <3

    http://cherrysfashionn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat