pondělí 12. září 2011

STYLISH MONDAY ..

Hello my readers!..Today I was wanted start week with style..I had black-white dresses with orange hangers. And after,I was going on conservationist..and after I was going to my singing lesson.I sing Rolling in the deep of Adele and At last of Etta James..And this is my today outfit...

Btw: My outfit to hobby is not appropriate for going to nature..:D..and now my shoes are really really really dirty...

Ahoj moji čtenáři!..Dnes jsem chtěla začít týden se stylem..Měla jsem na sobě černo-bílé šaty s oranžovými ramínky.Potom jsem šla na svůj kroužek ochárnce přírody..a potom jsem šla na svou hodinu zpěvu.Zpívám Rolling in the deep od Adele a At last od Etty James..A tohle je můj dnešní outfit...


Mimochodem:Můj outfit nebyl uzpůsobený pro (i když chvilkový) pobyt v přírodě..:D..a  ted' jsou moje boty opravdu opravdu opravdu špinavé..


Outfit for my hobbies..

Outfit na mé kroužky..


Top/Takko fashion
Shoes/CCC shoes
Shorts/New yorker

1 komentář:

  1. Love your outfit! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat