čtvrtek 15. září 2011

PIZZA DAY..

Now I'm on the school computers..And my classmate is going on my blog..everyone in my class are noting where she are..and 5 minutes ago..all peoples of class are on my blog!..And I think..W.O.W!..And yesterday..Yesterday I was with Claire with my dog on a walk..And we met my other friends..And they are so enthussiastic!..My dog Roxy was in heaven,because everyone are smooth her..And my outfit is here..;)

Právě ted' jsem na školních počítačích...A moje spolužačka je na mém blogu..Všichni v mé třídě si toho všimli..a o 5 minut později..Všichni lidé z mojí třídy jsou na mém blogu!..A říkam si..W.O.W!..a včera..Včera jsem byla s Claire na procházce s Roxy..(můj pes..)..A potkali jsme ostatní přátele..Byli tak nadšení!..Roxy byla v 7. nebi protože všichni jí hladili ..A můj outfit je tady..

 Oh!..I missed..and we are on the pizza..!!mmm..pizza..


Since I wrote this up now, so my apologies to readers ..


Jelikož jsem tohle dopsala až ted',tak se všem mým čtenářům omlouvám..;)

Žádné komentáře:

Okomentovat