pátek 3. února 2012

burgundy dresses..

Hi guys!.I was in the Pilsen yesterday.And I had one hour and half for shopping.My cousin will have a prom and I'll go with her.I haven't formal dresses,so I went to Orsay and I fall in love with this dresses.I have to buy some black high heels,because white?..No!..They would be dirty..Must try them!..Looking forward!.Today I had to go shopping,but I have sore throat and headache.:(

Ahoj lidi!..Včera jsem byla v Plzni.Měla sem hodinu a půl na to,projít si Olympii.Moje sestřenice bude mít brzo maturitní ples a já tam jedu s rodiči.Nemám společenské šaty.A na to jsem si vzpoměla v Olympii,tak jsem svůj směr namířila rovnou do Orsay,kde se mi zalíbily vínové šaty.Ještě si musím pořídit černé lodičky na podpatku protože bílé?..Pfft..Ty by byly hned špinavé.:).Už ty šaty musím vyzkoušet!..Hrozně se těším..Jinak dnes jsem měla jet s kamarádama nakupovat,ale bolí mě v krku a hlava..achjo.:(.Snad mi bude lépe.;)




Maybe they're little lighter on the picture than in real.

Možná jsou na obrázku trochu vybledlejší,než ve skutečnosti.:)

2 komentáře:

  1. the dress looks ADORABLE. and if you want an advice, nude pumps would really go great together with the dress!xx


    www.primandpolishedby.blogspot.com

    OdpovědětVymazat