neděle 26. února 2012

sunday boring..

Today is sunday...Oh mean...I hate sundays..Tomorrow is school..://..So,just today is nothing extra..I was ill,so i havent some outfits..And because I was bored,I take my camera on my hands and started photoshooting.And here are my masterpieces..:o)

Dnes je neděle..Sakra..://..Nenávidím neděle..Jsou nudné,a plné učení a přípravy do školy.://.No,takže,poslední dobou se nic extra nestalo..Byla jsem nemocná,takže nemám ani žádné outfity..A protože sem se nudila,tak sem vzala do ruky můj fot'ák a..no..fotky pod článkem vše vysvětlují..snad nevadí,že jsem na těch fotkách jen já.;)..Takže tady jsou má veledíla..






I have one question,should I dye my hair on red?.I like red hair,but I dont know..What is your opinion?

Mám jednu otázku,měla bych si obarvit vlasy na červeno?.Líbí se mi červené vlasy,ale ještě nevím..Jaký je váš názor?.Je to dobré?.



3 komentáře:

  1. I like your hair decorations! I'm also running a contest right now! You could win a £50 voucher for Sunglasses Shop and anyone can enter! Stop by and check it out!

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpovědětVymazat
  2. i love your hair the way it is now...

    www.popswatch.biz

    OdpovědětVymazat