sobota 28. ledna 2012

20 minutes quick shopping or new in..

Hi my ladies!.Yesterday,I was in Pilsen and I though,that I could expand my collection of jewellery.And I didn't have much time,but I have some pieces.I love large rings and I bought three.I couldn't resist buying tights!.Love them.An I have new sweater. Looking forward to try it. My trip to Canada had moved a few months..I will fly here next year.It annoys me.

Ahoj moje dámy!.Včera jsem byla v Plzni a napadlo mě,že bych si mohla rozšířit svou sbírku bižuterie.A přesto,že sem neměla moc času,jsem si nějaké kousky opatřila.;).Miluju velké prsteny a tak sem si koupila tři.Samozřejmě jsem prošla víc obchodů a tak sem neodolala a přemluvila jsem svou milovanou maminku k nákupu punčoch.Hrozně se mi líbí.A mám nový svetr,který je v takovém indiánském stylu.Už se těším až ho zkusím.A můj výlet do Kanady,o kterém jsem psala v minulém postu,se přesunul na další rok.Neuvěřitelně mě to štve.





So enjoy weekend!

Tak si užívejte víkend.!

2 komentáře:

  1. Wow, those rings are so beautiful.

    Maybe you can check my blog too, http://despite-the-style.blogspot.com/

    PS, you have a new follower. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok,I'll check you blog.Oh,Dear!.Thank you soo much!.:*

      Vymazat