středa 15. února 2012

after the Valentine.

Hey guys!.How are you?.Hope great!.How did you spend st. Valentines day?.Hope with person you love.:).Me not..BUT!.I watched TV,and all evening long,I watched both of my favourite films (Sex and the city 1,2.) with cocoa and chips :).It was nice evening.But in morning back to the reality.:).And I have something recognized..When you want to found love,you shouldn't sit on your ass and something do.So,all single ladies,don't be sad..In the world running silngle men.:).My todays outfit is actually ordinary,but warm.:).Hope you'll like it..And I know..It would take to improve the quality of photos.:)

Ahoj lidi!.Jak se máte?.Doufám,že skvěle.:).Jak ste strávili včerejší Valentýn?.Doufám,že s osobou,kterou ze srdce milujete.:).Já teda ne,ALE!.Sledovala sem televizi a celý večer koukala na oba mé oblíbené filmy (Sex ve městě 1,2..Ano,světe div se!.Oblíbený film 14leté holky je Sex ve městě..ale už se s tím smiřte..Taková je dnešní mládež.;D) s kakaem v ruce a chipsy.:) Byl to náhodou krásný večer.Ale dneska ráno jsem se po krásném večeru probudila do tvrdé a kruté reality..Po 7 dnech marodění a odpočívání doma,zpět do školy.:).Ale něco mě při tom filmu napadlo..Když chcete opravdu najít lásku,nemůžete sedět pořád doma na zadku,nic nedělat a doufat,že k vám přikluše princ na koni (Ano,může se to stát..ale v opravdu ojedinělých případech.).Takže pro všechny nezadaný holky (a popřípadě ženy..) ,probud'te se !.Kolem  vás na celém světě běhají miliony mužů..:).Můj dnešní outfit je celkem jednoduchý,ale bylo mi alespoň teplo.:).A..já vím..už bych sakra měla zvýšit kvalitu fotek.:)



What the hell I have on my forehead?.oO.Oh Mean..:(

Co to mám sakra na čele?.oO.No kruci..:(



So,survive the last three days and 'll be weekend!.:)

Tak přežijte ty poslední tři dny a bude víkend,doufám,že se taky tak těšíte.:)


Žádné komentáře:

Okomentovat