pátek 30. prosince 2011

christmas presents..

Hey guys! Did you enjoy Christmas? I did!.I hope,that you got a lot of presents! I'll show you. And right now,I'm preparing for New Year celebrations.:).I thought,that I could make a video on Youtube with my singing,but my bro stole me my flash..haha! So..Today I took my dog for a walk and I putted on my fall jacket. And I went and went..but now started snowing! I'm not kidding! First snow in Zbiroh.Was so cold!

Ahoj lidi!.Užili jste si Vánoce? Já rozhodně! Doufám,že jste dostali hodně dárků. Ale jasně,Vánoce nejsou jen o dárkách. Hrozně se mi líbila ta Vánoční atmosféra. U nás bylo asi 7 lidí,ale jak přicházel další den za dnem..pořád nás tam přibývalo..Samé oslavy.Já vám své Vánoční dárky za chvilku ukážu.A ted' se momentálně připravuju na silvestrovské oslavy.:).Myslela jsem,že bych mohla udělat nějaké video na Youtube s mým zpěvem,ale brácha mi šlohnul flashku..haha!.Tak..dnes jsem šla na procházku s mým psem a protože nebyla taková zima a všude kde jste se koukli,tak žádný sníh,tak jsem se rozhodla,že si vezmu svůj podzimní kabátek..A světe div se!.Najednou začalo sněžit!.Nekecám!.První sníh ve Zbiroze.Byla taková zima!.A ted' k těm dárkům..



Some cosmetics..
Nějakou kosmetiku..


Hand cream,hair care product,deodorant,and acne cream..
Krém na ruce,pilník,vlasový produkt proti roztřepeným konečkům,playboyku,a krémy proti akné..


Mascara,lipstick and nailpolish..
Řasenku,lesk na rty a lak na vlasy..


Jewellery from my friends.And how you can see..I get the same present..do you see it?.
Bižuterii od mých přátel.A jak si můžete všimnout,dostala jsem stejný dárek 2 krát..vidíte ho?.


My 2 friends have the same taste.:)
Moje dvě kamarádky mají stejný vkus.:)


I like these Eiffel Towers..
Líbí se mi ty Eiffelovky!..


Box with Eiffel Tower in which they were butterscotch.And new earphones.
Krabičku s Eiffelovkou ve které byly karamelky..byly..a nová sluchátka.



Vouchers for shops..to New Yorker and Orsay..And for those vouchers I have new clothes.

Poukázky do obchodů..Do New Yorkeru a Orsaye.A díky těmhle poukázkám už mám nové oblečení,které uvidíte v nějakém outfit postu.:)


And this mirror by Claire..On the picture is me and her.
Tohle zrdcátko od Claire..Na obrázku jsem já s ní.


And book by Lauren Conrad!.STYLE.
A knihu od Lauren Conrad v angličtině.STYLE!


She's so beautiful.
Ona je tak krásná!


Really..snow!.:)
Opravdu!.Sníh.:)


I think I have more snow flags on my body than my dog!.:)
Myslím,že mám na těle víc vloček,než můj pes!.:)














5 komentářů:

  1. I love the Lauren book! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, dostala jsi super dárky)). Ty sluchátka jsou úžasný :). B.

    OdpovědětVymazat
  3. I love Lauren Conrad book! Great blog!

    OdpovědětVymazat
  4. Nice Photo's!

    I just started my blog. Hope you will follow me at www.a-phrodite.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. thank you for this post!it's very informative!!!

    http://lo-ve-peace.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat