středa 14. března 2012

red hair and KONY 2012..

Hey darlings!.Yesterday I went to hairdressers and...I have..(wait for) red head!.:D.No..only hair.:).But I'm so excited!.I think is a good change.I haven't outfits for you,because we are having spring holidays this week.:*.Right now I'm planning little makeover of my bedroom..and maybe I'll do my bedroom post.:).So..Today I heard about project KONY 2012 I think it would be interesting to find anything about it.I'm involved in this project.I hope u will be able to join this group..

Ahoj zlatíčka!.Včera jsem byla u holičky a tramtadadá!.Mám červenou hlavu!.Nebo spíš..jen vlasy..a taky..ne úplně červenou,ale červeno-vínovou..Ale šíleně se mi to líbí!.:).Myslím si,že je to dobrá změna..už se těším na outfity s nimi.Dnes pro vás nemám žádné outfity,protože máme ted' jarní prázdniny tenhle týden.:* Právě ted' plánuju menší přestavbu mého pokoje..takže možná brzy udělám post o mém pokoji.K dnešku..Dnes jsem poprvé slyšela odevítiletém projektu KONY 2012 už jste o něm slyšeli?.Myslím,že stojí za to,se o tom zmínit..Shlédla jsem o něm půl hodinový dokument,na který se můžete podívat zde.Zapojila jsem se do tohoto projektu..Ta půlhodina vás nezabije..Doufám,že se k této skupině přidáte..


I know,I know..I have a room in a mess.:o).So,good night.:)*(Btw; My hair are little darker on this picture//)

Já vím,já vím..Mám v pokoji bordel,ale slibuju,že si uklidím.:)..Takže..Dobrou noc.:*(Mimochodem; Na těch fotkách jsou moje vlasy trochu tmavší//)


Žádné komentáře:

Okomentovat